Polityka prywatności

Polityka prywatności strony internetowej www.dompodsloncem.pl
Dla Właściciela niniejszej strony internetowej, ochrona danych osobowych Użytkowników jest
sprawą najwyższej wagi. Dokłada on ogrom starań, aby Użytkownicy czuli się bezpiecznie,
powierzając swoje dane osobowe w trakcie korzystania ze strony internetowej.
Użytkownik to osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości
prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z usług elektronicznych dostępnych w
ramach strony internetowej.
Niniejsza polityka prywatności wyjaśnia zasady i zakres przetwarzania danych osobowych
Użytkownika, przysługujące mu prawa, jak też obowiązki administratora tych danych, a także
informuje o używaniu plików cookies.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Wyrwas & Wyrwas spółka jawna z siedzibą przy ul.
Słonecznej 7A, 56-500 Syców, wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd
Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego, pod numerem KRS: 0001132725, NIP: 9112054968 (zwany dalej: „Właściciel”).
Cel przetwarzania danych osobowych
Administrator przetwarza dane osobowe Użytkownika w celu:

  • obsługi zgłoszeń,
  • prowadzenia komunikacji,
  • realizacji próśb o kontakt,
  • prowadzenia korespondencji,
  • udzielania odpowiedzi na zadawane pytania,
  • możliwości wykonywania dla użytkownika usługi na podstawie zawartej z nim umowy,
  • powadzenia dokumentacji medycznej,
  • powadzenia dokumentacji statystycznej,
  • obsługi skarg lub reklamacji,
  • możliwości wykonywania obowiązków wynikających z przepisów dotyczących statystyki
    publicznej,
  • obrony przed nieuzasadnionymi roszczeniami,
  • zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia (monitoring wizyjny),
  • promowaniu własnej marki,
  • przesyłania informacji handlowych i marketingowych,
  • możliwości zapoznania się ze sposobami korzystania z serwisów przez użytkowników,
  • diagnozowania problemów związanych z funkcjonowaniem serwisów,
  • wykrywania zagrożeń i zapewnienia odpowiedniego bezpieczeństwa serwisów.

Użytkownik może również wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji o nowościach i promocjach, co
spowoduje, że Administrator będzie również przetwarzać dane osobowe w celu przesyłania
Użytkownikowi informacji handlowych. ul. Słoneczna 7A, 56-500 Syców.
Dane osobowe są również przetwarzane w ramach wypełnienia prawnych obowiązków ciążących na
Administratorze danych oraz realizacji zadań w interesie publicznym m.in. do wykonywania zadań
związanych z bezpieczeństwem i obronnością lub przechowywaniem dokumentacji podatkowej.
Dane osobowe mogą być również przetwarzane w celach marketingu bezpośredniego produktów,
zabezpieczenia i dochodzenia roszczeń lub ochrony przed roszczeniami Użytkownika lub osoby
trzeciej, jak również marketingu usług i produktów podmiotów trzecich lub marketingu własnego,
niebędącego marketingiem bezpośrednim.
Rodzaj danych
Administrator przetwarza dane osobowe, których podanie jest niezbędne do realizacji ww. celów. W
przypadku każdego celu istnieje zapotrzebowanie na różne potrzebne informacje.
Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), OJ L 119, 4.5.2016, p. 1–88, dalej
zwane: „rozporządzenie RODO”.
Administrator przetwarza dane osobowe wyłącznie po uprzednim uzyskaniu zgody Użytkownika.
Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest całkowicie dobrowolne.
Prawa przysługujące Użytkownikowi
Użytkownik może w każdej chwili zażądać od Administratora informacji o zakresie przetwarzania
danych osobowych.
Użytkownik może w każdej chwili zażądać poprawienia bądź sprostowania swoich danych
osobowych.
Użytkownik może w każdej chwili wycofać swoją zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych,
bez podawania przyczyny. Żądanie nieprzetwarzania danych może dotyczyć wskazanego przez
Użytkownika konkretnego celu przetwarzania np. wycofanie zgody na otrzymywanie informacji
handlowych bądź dotyczyć wszystkich celów przetwarzania danych. Wycofanie zgody co do
wszystkich celów przetwarzania spowoduje, że konto Użytkownika zostanie usunięte ze strony
internetowej, wraz ze wszystkimi wcześniej przetwarzanymi przez Administratora danymi osobowymi
Użytkownika. Wycofanie zgody nie wpłynie na już dokonane czynności.
Użytkownik może zażądać ograniczenia przetwarzania danych osobowych, czy to przez określony
czas, czy też bez ograniczenia czasowego, ale w określonym zakresie, co Administrator będzie
obowiązany spełnić. Żądanie to nie wpłynie na dotychczas dokonane czynności.
Użytkownik może zażądać, aby Administrator przekazał innemu podmiotowi przetwarzane dane
osobowe Użytkownika. Powinien w tym celu napisać prośbę do Administratora, wskazując, jakiemu
podmiotowi (nazwa, adres) należy przekazać dane osobowe Użytkownika oraz jakie konkretnie dane

Użytkownik życzy sobie, żeby Administrator przekazał. Po potwierdzeniu przez Użytkownika
swojego życzenia, Administrator przekaże w formie elektronicznej wskazanemu podmiotowi dane
osobowe Użytkownika. Potwierdzenie przez Użytkownika żądania jest niezbędne z uwagi na
bezpieczeństwo danych osobowych Użytkownika oraz uzyskanie pewności, że żądanie pochodzi od
osoby uprawnionej.
Administrator informuje Użytkownika o podjętych działaniach przed upływem miesiąca od
otrzymania jednego z żądań wymienionych w poprzednich punktach.
Okres przechowywania danych osobowych
Zasadniczo dane osobowe są przechowywane tylko tak długo, jak to jest konieczne do wypełnienia
zobowiązań umownych lub ustawowych, dla których zostały one zgromadzone. Dane te zostaną
usunięte natychmiast, gdy ich przechowywanie nie będzie konieczne, w celach dowodowych, zgodnie
z prawem cywilnym lub w związku z ustawowym obowiązkiem przechowywania danych.
Informacje dotyczące umowy przechowuje się w celach dowodowych przez okres trzech lat,
począwszy od końca roku, w którym zakończono relacje handlowe z Użytkownikiem. Usunięcie
danych nastąpi po upływie ustawowego terminu przedawnienia dochodzenia roszczeń umownych.
Ponadto, Administrator może zachować informacje archiwalne, dotyczące zawartych transakcji, gdyż
ich przechowywanie jest związane z przysługującymi Użytkownikowi roszczeniami np. z tytułu
rękojmi.
Jeśli żadna umowa nie została zawarta między Użytkownikiem i Właścicielem, dane osobowe
Użytkownika są przechowywane do czasu usunięcia konta Użytkownika na stronie internetowej.
Usunięcie konta może nastąpić w wyniku wysunięcia żądania przez Użytkownika, wycofania zgody
na przetwarzanie danych osobowych, bądź też zgłoszenia sprzeciwu co do przetwarzania tych danych.
Powierzenie przechowywania danych innym podmiotom
Administrator może powierzać przetwarzanie danych osobowych podmiotom współpracującym z
Administratorem w zakresie niezbędnym dla realizacji transakcji np. w celu przygotowania
zamówionego towaru oraz dostarczania przesyłek lub przekazywania informacji handlowych
pochodzących od administratora (ostatnie dotyczy Użytkowników, którzy wyrazili zgodę na
otrzymywanie informacji handlowych).
Poza celami wskazanymi w niniejszej Polityce Prywatności dane osobowe Użytkowników nie będą w
żaden sposób udostępniane osobom trzecim ani przekazywane innym podmiotom, w celu przesyłania
materiałów marketingowych tych osób trzecich.
Dane osobowe Użytkowników strony internetowej nie są przekazywane poza obszar Unii
Europejskiej.
Niniejsza Polityka Prywatności jest zgodna z przepisami wynikającymi z art. 13 ust. 1 i ust. 2
rozporządzenia RODO.
Pliki cookies
Strona internetowa używa plików cookies (ciasteczka) lub podobną technologię (dalej łącznie
nazywane: „cookies”) do zbierania informacji o dostępie Użytkownika do strony internetowej (np. za
pomocą komputera lub smartfonu) oraz jego preferencjach. Są one wykorzystywane m.in. w celach
reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania strony internetowej do indywidualnych
potrzeb Użytkownika.
Pliki cookies to fragmenty informacji, które zawierają unikalny kod referencyjny, który strona
internetowa przesyła na urządzenie Użytkownika w celu przechowywania, a czasem śledzenia

informacji dotyczących używanego urządzenia. Zwykle nie pozwalają one zidentyfikować osoby
Użytkownika. Ich głównym zadaniem jest lepsze dopasowanie strony internetowej do Użytkownika.
Niektóre z plików cookies występujące na stronie internetowej są dostępne tylko przez czas trwania
danej sesji internetowej i wygasają po zamknięciu przeglądarki. Inne pliki cookies służą do
zapamiętywania Użytkownika, który po powrocie na stronę internetową jest na niej rozpoznawany. Są
one wówczas zachowywane przed dłuższy czas.
Pliki cookies używane na niniejszej stronie internetowej to: Pliki cookies: „sesyjne” oraz „stałe”.
Cookies „sesyjne” to pliki tymczasowe, które są przechowywane w urządzeniu końcowym
Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia witryny lub przeglądarki internetowej. Cookies
„stałe” są przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach
plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
Wszystkie pliki cookies występujące na stronie internetowej, są ustalane przez administratora.
Wszystkie pliki cookies, używane przez niniejszą stronę internetową, są zgodne z obowiązującym
prawem Unii Europejskiej.
Większość Użytkowników i niektórych przeglądarek mobilnych automatycznie akceptuje pliki
cookies. Jeżeli Użytkownik nie zmieni ustawień, pliki cookies zostaną zapisane w pamięci urządzenia.
Użytkownik może zmienić preferencje dotyczące akceptacji plików cookies lub zmienić przeglądarkę,
aby móc otrzymać za każdym razem stosowne powiadomienie, gdy funkcja cookies jest ustawiona.
Aby zmienić ustawienia akceptacji cookies należy dostosować ustawienia w przeglądarce.
Warto pamiętać, że blokowanie lub usuwanie plików cookies może uniemożliwić pełne korzystanie ze
strony internetowej.
Pliki cookies będą wykorzystywane do niezbędnego zarządzania sesją, w tym:

  • tworzenia specjalnej sesji logowania dla Użytkownika strony internetowej, aby strona zapamiętała,
    że Użytkownik jest zalogowany, a jego żądania były dostarczane w sposób skuteczny, bezpieczny i
    spójny,
  • rozpoznawania Użytkownika, który już wcześniej odwiedził stronę internetową, co pozwala na
    identyfikację liczby unikalnych użytkowników, którzy skorzystali z serwisu i pozwala upewnić się co
    do wystarczającej pojemności serwisu dla liczby nowych użytkowników,
  • rozpoznawania, czy osoba odwiedzająca stronę internetową jest zarejestrowana na stronie
    internetowej,
  • rejestrowanie informacji z urządzenia Użytkownika, w tym: pliki cookies, adres IP i informacje o
    używanej przeglądarce, w celu możliwości diagnozowania problemów, administrowania i śledzenia
    Użytkowania witryny,
  • dostosowywania elementów układu szaty graficznej lub zawartości strony internetowej,
  • zbierania informacji statystycznych o tym, jak Użytkownik korzysta ze strony w celu możliwości
    ulepszania witryny i stwierdzenia, które zakresy strony internetowej są najbardziej popularne dla
    Użytkowników.

Zmiana polityki prywatności
W celu uaktualnienia informacji zawartych w niniejszej Polityce prywatności oraz jej zgodności z
obowiązującymi przepisami prawa, niniejsza Polityka prywatności może ulec zmianie.

Scroll to Top